Nu sätter iallafall jag igång med bloggandet här?

Shaa :)
Matilda här. Har fixat ny design till faame och tänkte få brudarna att börja skriva igen (hoppas jag?) för alla vi är ganska väääldigt mycket lata när det gäller att blogga så vi får ju hoppas :P Idag började jag skolan igen asså.. Inte kul! Eller jo.. jag saknade skolan för att där finns alla man känner men ändå inte för det blir inte roligt med betyg och det. Gick hem skit tidigt idag, efter upprop och det. Bara suttit hemma chillat galet och tagit det lugnt. Känner mig sjuk :( eller är det faktiskt men jag orkar inte sitta hemma, fast det är kanske det som jag behöver? Jo det är väl det..
Nej nu ska jag få brudarna börja skriva lite ska snacka med dom imorgon :) Vi hörs!♥

Älsklingslåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0