onsdag, torsdag.. fredag /ja älskar sanna

Hej. förlåt för dålig uppdatering, men har verkligen inte orkat..
i onsdags va ja med sanna kommer inte riktigt ihåg va vi gjorde, senare på kvällen träffade ja felipe o hans två kompisar jesper o marcus typ. vi gjorde typ ingenting, stod o prata sen åkte dom nån stans o ja hem t amanda. igår gick ja hem vid tolv kanske? fixade mig o sen kom sanna t mig, vi gick ut. åkte t gamla stan, satt vid vattnet och prata. sen åkte vi t hammarbyhöjden mötte linn & olivia, gick typ t ip sen skulle ja och sanna hem och äta, olivia o linn träning typ. efter jag och sanna hade ätit drog vi ut igen, vi åkte till sockenplan o träffade en massa.. sen vid halv 11 drog vi hem t mig, prata skratta o somna.. haha. idag ska ja förmodligen vara med matilda o linn kanske. vet inte vad vi ska göra, men nått händer väl :) pusspåer.

(elin tack för allt. ja älskar dig syster)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0