matildas dag

hemma nu :) varit och åkt skidor i romme idag!
100 gånger så bra som kungsbergen säger jag bara!

om romme är bra, fyfaan vad alperna måste äga då.. jag längtar tills jag ska dit nästa vinter!! :D

iaf. fan vad jag är trött! sov typ inget inatt för jag drömmde mardrömmar.. vaknade av att jag satt upp med min mobil i handen och så skrek jag typ? äckligt konstigt..

saknat denhär låten!


Funky The DJ - Sex A Peel - en låt från min fjortisperiod..
det var den låt jag lyssnade på mest då typ..under 07/08
ursäkta för dålig uppdatering :( kan bjussa på lite bilder..


jag och älskling här om dagen

bussen hit till gävle :)

jag här om dagen


mitt rum hemma hos mormor

det är fortfarande snö här :(

matilda som bebbiiiis :D:D visst var jag söt :O

jag och bror nyfödd.. <3

bebbbiiiis

haha det var dom :) nu SKA jag bättra mig på att uppdatera! men som ni vet det är ganska jobbigt att blogga på 2 bloggar sammtidigt.. och jag satsar mer på min andra http://ttildas.blogg.se men jag ska försöka göra det lika mycket på båda från och med nu♥

föresten.. amanda annie elin & filippa jag saknar er! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0