glad påsk !

Glad påsk alla sötnosar !
Idag gick ju upp runt halv 11, åt frukost och gjorde mig klar. Sen målade jag och resten av familjen på påskägg, mysigt ! Vi var hemma en stund och bara chillade, runt 1 gick vi till farfar och carin som bor granne med oss för att äta påsklunch. Stog och pratade en stund när vi kom dit och sen åt vi. Det var otroligt gott ! Låg och läste lite medans jag väntade på efterätten. De pratar ju så otroligt mycket så jag orkade inte sitta kvar vid bordet och försöka vara med i samtalsämnet så jag läste lite. Efter fikat läste jag lite till och sen drog jag hem igen. Kollade lite på tv och nu sitter jag här framför datorn. Hoppas ni har haft en bra påsk hittils, vi hörs nog senare. Puss&kram amanda <3

våra målade ägg

det här fick jag av farfar&carin, + en trisslott
men den är inte med på bilden eftersom jag
inte vann något, så den är redan slängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0